Naša deca - Naša budućnost

Mlekara Milk House u posebnom fokusu ima najmlađe potrošače, te je u tom kontekstu proizišla i tema i slogan naših kampanja :

Naš grad – Naša mlekara
Naša deca – Naša budućnost

U sklopu aktivnosti realizovano je više kreativnih koncepata i vizuala sa mladim ljudima i decom koji su uspešni u nekoj oblasti, konkretno sportu, muzici, itd. koje je mlekara i podržala na konkretne načine u njihovom radu.

Snimljeni su video klipovi za TV reklamiranje i društvene mreže, kao i fotografije za postere na mestima prodaje, flajere i objave na društvenim mrežama.

Ovim kampanjama smo spojili pozicioniranje brenda zagledanog u budućnost, koji u isto vreme podržava mlade ljude, reklamna kampanja prožeta elementima društvene korporativne odgovornosti u skladu sa dugoročnom marketing strategijom.

Lansiranje novih proizvoda

Za svaki novi artikal koji je izbačen na tržište osmišljene su promo kampanje koju su plasirane pre svega krog digitalne kanale komunikacije i kroz OOH (billboardi, led ekrani, city light panoi).

Istaći ćemo samo nekoliko proizvoda kao primer launch kampanja : Grčki jogurt, Krem sir, Ayran, UNO mleko i jogurt, Probio protekt jogurt.

U zavisnosti od ciljnih grupa, dizajna pakovanja, karaktera i upotrebnih karakteristika proizvoda, dizajn vizuala i copy su bili različiti i prilagodjeni temi.

Kreativni koncepti su nekada razigraniji, a nekada svedeni i jasni, pre svega podredjeni zauzimanjem što značajnijeg market šera i uspešnije prodaje.

Novogodišnje kampanje

Svake nove godine Deda Mraz obučen u ljubičasto odelo sa logom Milk House na ledjima i svojim Seka Mrazice hostesama pojavi se na nekoliko mesta u gradu, šoping molovima, pešačkim zonama, na trgovima. Baloni, adekvatni pokloni za decu kojih je pun džak, slikanje i smeh su karakteristični za novogodišnju atmosferu.

Pored ovih terenskih promocija, dizajniraju se svake godine novi vizuali za digitalne kanale, kao i posteri za OOH kampanje i animacije. Štampa se novogodišnji POS materijal, posteri, flajeri, pokloni za promocije.

Posebno pominjemo namenski brendirana vozila hladnjače kojima se dovozi roba do kupaca, kompletno presvučena novogodišnjim dizajnom i osvetljena led trakom po ivicama, kao pokretni billboard koji kruži gradom i upotpunjuje prazničnu atmosferu.

Darivanje koje dolazi iz srca tradicije

U MilkHouse mlekari, verujemo da se prava vrednost gradi na poverenju, kvalitetu i iskrenom odnosu sa potrošačima.

Naša priča se temelji na domaćoj tradiciji i posvećenosti, proizvodnji prirodnih mlečnih proizvoda, a istovremeno neprestano radimo na inovacijama i osluškujemo savremene trendove.

U tom duhu, organizujemo darivanja putem društvenih mreža, kako bismo vam se zahvalili na podršci i poverenju koje nam svakodnevno ukazujete..

Kroz pažljivo osmišljene giveaway aktivacije, delimo pakete sa našim najkvalitetnijim proizvodima – jer znamo koliko vam znače iskrenost, ukus i sigurnost domaće proizvodnje.

Naš cilj nije samo da vas obradujemo nagradama, već i da izgradimo zajednicu u kojoj se dele vrednosti kao što su odgovornost, tradicija i kvalitet.