Kada smo 2007. godine odlučili da formiramo novo ime na tržištu mlečnih proizvoda postavili smo sebi tri ključna pitanja:
- Da li u okruženju imamo adekvatnu sirovinu?
- Da li imamo dovoljno znanja, energije i resursa da ne odstupimo ni po koju cenu od vrhunskih standarda u proizvodnji i ne pravimo kompromise po pitanju kvaliteta?
- Da li ima kupaca koji će to prepoznati na pravi način?

Odgovor na sva tri pitanja je bio DA… Ali krenimo redom.
- Naše mleko nabavljamo od proizvođača sa Stare i Suve planine i Malog Jastrepca. Nedirnuta priroda i iskusni domaćini garant su njegovog kvaliteta i ispravnosti i što je najvažnije punoće ukusa, koje dobijaju od nezagađenih pašnjaka, čistih voda, reskog vazduha, u predelima gde nema industrije i velikih urbanih sredina.
- Naša radna energija ni jednog momenta nije smanjila svoj intenzitet.
- Naše znanje konstantno unapređujemo kroz edukaciju i praćenje novih svetskih tendencija u proizvodnji mlečnih proizvoda.
- Naša čvrsta odluka da ne pravimo kompromise nije i neće biti promenjena.
- Naši kupci prepoznaju prijatan ukus i visok kvalitet proizvoda.
Milk House proizvodnja se odvija u strogo kontrolisanim uslovima zatvorenog proizvodnog ciklusa koji apsolutno garantuju ispravnost i kvalitet. Još na početku rada opredelili smo se za uvođenje evropskih standarda u organizaciji proizvodnje i dobili sertifikate HACCP i ISO 9001, kojima su garantovani naši visoki zahtevi u kvalitetu.
Danas se svojim profesionalnim odnosom prema dobavljačima sirovog mleka, ambalaže, zaposlenima i kupcima, Milk House nametnuo kao lider među manjim i srednjim mlekarama u ovom delu Srbije sa tendencijom daljeg rasta proizvodnje i širenjem broja kupaca. U želji da do krajnjeg kupca naši proizvodi dođu u kontrolisanim uslovima razvoz robe obavljamo sopstvenim namenskim vozilima sa rashladnim sistemima.
Zadovoljstvo u uživanju u ukusnom, zdravom, hranljivom, mleku i mlečnim proizvodima delimo sa našim potrošačima koji imaju aktivno učešće u sprovođenju naše MISIJE… koja kontinuirano nastavlja da slaže deo po deo savršenog mozaika jedne mlekare lidera u kvalitetu, koji zapošljava ljude, radi na povećanju resursa mlečnog fonda ovog dela zemlje i vraća dobro svom okruženju kroz društveno odgovorno poslovanje.

Čuvarkuća
Sa velikim zadovoljstvom smo se priključili akciji brendiranja proizvoda domaćeg porekla, koju sprovodi Privredna komora Srbije. Njeni ciljevi su u potpunosti kompatibilni za našom vizijom razvoja srpskog tržišta na kome će se potrošači opredeljivati za kupovinu domaćih proizvoda ne samo iz patriotskih razloga, nego pre svega zbog kvaliteta i konstantnog unapređenja asortimana naših kompanija.
Obzirom da ispunjavamo sve standarde u procesu proizvodnje, kao i da posedujemo sve potrebne sertifikate, sa ponosom smo na svoje proizvode istakli i žig Čuvarkuća. Oduvek nam je bilo važno da tržištu i kupcima pošaljemo poruku da su naši artikli proizvedeni od domaćeg mleka, stoga se i naš najprepoznatljiviji proizvod zove „Planinski Jogurt“.
U svojim marketinškim porukama i sloganima jasno potenciramo koliko ulažemo u svoje dobavljače i koliko nam je ova činjenica važna.
Pored toga smo aktivni i na polju društvene korporativne odgovornosti, pomagali smo kad god smo bili pozvani u granicama naših mogućnosti, a imali smo i zapažene kampanje sa mladim ljudima iz raznih oblasti (sport, muzika, kultura) kojima smo bili podrška, a oni bili naša zaštitna lica u reklamnim spotovima, bilbord posterima, lifletima, itd.
Dakle, našoj mlekari je domaće poreklo i opšte dobro društvene zajednice veoma važno.
Žig Čuvarkuća smo doživeli kao potvrdu i pečat koji ovu činjenicu i zvanično apostrofira.

Posebno izdvajamo naše mleko i jogurt sa ovim žigom, a njega nose i pavlaka, kiselo mleko, probio jogurt i sitan sir.
Mleko dolazi sa čistih pašnjaka, a do naših postrojenja za preradu dolazi u cisternama koje ispunjavaju sve vrhunske standarde u čuvanju i transportu. Sama proizvodnja je sterilna i odvija se po najnovijoj svetskoj tehnologiji.
Naš stručni tim svoje znanje ulaže u procese prerade mleka poštujući moto da jedino apsolutno najbolje može izaći sa naših proizvodnih traka.
Milk House i Čuvarkuća zajedno rade u korist domaćeg kupca i domaće privrede.