Mekika Fest

Popularani niški doručak dobio je svoj festival u Nišu.

Od 11. do 13. oktobra u Parku Svetog Save svoje proizvode izložili su mekikari koji su se degustirali uz mekike. Posetioci su mogli da prate i muzički program.

Milk House je i ovog puta podržao manifestaciju u svom gradu i bio generalni sponzor.

Ledeni izazov

Poznati smo po tome što podržavamo sve što je kreativno, zanimljivo, novo i predstavlja IZAZOV.
Zato smo bili deo eventa ”Ledeni izazov” čime smo pomogli našim sugrađanima da se rashlade u vrelim letnjim danima i igraju se pogađajući koliko sati će trajati topljenje velike ledene kocke.

Tom prilikom smo promovisali naš Pro Bio jogurt kao idealan za toplo vreme i putovanja.

Dani bureka

Tradicionalna manifestacija „Dani bureka“ održana je od 15. do 18. avgusta u Nišu. Milk House je bio generalni sponzor i imao je najkreativniji i najzapaženiji štand na manifestaciji.

Kup Radivoja Koraća

Bili smo ponosni sponzor 17. Kupa Radivoja Koraća koji se odrzao u Nišu od 14. do 17. februara.

Milk House u duhu praznika

Malim paketićima pažnje obradovali smo sve naše sugrađane za novogodišnje i božićne praznike

Priznanje za poseban doprinos razvoju privrede regiona za 2018. godinu

Regionalna Privredna komora Niš dodelila je našoj mlekari priznanje za poseban doprinos razvoju privrede regiona u 2018. godini.

Uz veliku zahvalnost što su ovim činom verifikovali naše napore na unapređenju vhunskih standarada u mlekarstvu, konstantnom radu na kvalitetu i inovacijama u proizvodnji, sledi i naša obaveza da i ubuduće nastavimo da razvijamo ove procese pre svega na zadovoljstvo naših kupaca.

„NAŠ GRAD, NAŠA MLEKARA“

U životu je bitno odabrati važne ciljeve i težiti ka njihovom ostvarenju. Korporativna društvena odgovornost je jedan od naših. Čovekov odnos prema društvu je i čovekov odnos prema samom sebi, zato težimo da podržimo našu lokalnu zajednicu. Pružili smo podršku mladima našeg grada koji uporno i hrabro koračaju ka ostvarenju svojih snova, postižući izuzetne rezultate. Tako je nastala i kampanja „NAŠ GRAD, NAŠA MLEKARA“, čiji krajnji rezultat je poruka koju šaljemo svima: „NAŠA DECA, NAŠA BUDUĆNOST“.

Proširenje proizvodnih kapaciteta

Izgradnjom novog pogona i instaliranjem najmodernijih proizvodih linija značajno smo proširili naše proizvodne kapacitete.

Time smo uspešno odgovorili povećanoj tražnji na tržištu za našim proizvodima i dodatno učvrstili njihov garantovani kvalitet.

Novi vizuelni identitet

Nakon donete odluke o novoj dinamičnijoj i savremenijoj strategiji tržišnog nastupa za izradu novog vizuelnog identiteta naše mlekare angažovana je marketing agencija Adver City. Njihov zadatak je bio da osveže i modernizuju brend najpre redizajnom postojećeg korporativnog znaka i logotipa kako bi ga učinili lepšim, upadljivijim, a da ipak zadrži sve grafičke elemente koje naši kupci već prepoznaju.

Druženje sa našim kupcima

Milk House proizvodi u novom osveženom ruhu, dostojnom modernog okruženja, a uz zadržani visoki kvalitet i vrhunske ukuse, predstavljeni su potrošačima tokom dvomesečnih promocija. Tri promo tima su u više od 20 gradova obilazili male mlekarice i veće maloprodaje, kako bi potrošače, kako dugogodišnje tako i potencijalne, upoznali sa našim novim pakovanjima.